خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/19 - 13:21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
ابوشریف در مراسم کاشت ۵ هزار نهال به یاد زنان و کودکان شهید غزه؛

شاهد نقض حقوق بشر و پاکسازی نژادی در غزه هستیم/ قتل عام خبرنگاران مصداق بارز جنایت ضدبشری

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران، گفت: امروز شاهد نقض حقوق بشر و پاکسازی نژادی و حتی قتل عام اهالی رسانه و خبرنگاران در غزه هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در مراسم کاشت ۵ هزار نهال که به یاد زنان و کودکان شهید غزه همزمان با روز جهانی حقوق بشر صبح امروز (یکشنبه ۱۹ آذرماه) برگزار شده بود با بیان اینکه امروز در غزه شاهد از بین رفتن تمامی ارزش های انسانی و اسلامی هستیم، گفت: قتل عام عمدی در سرزمین‌های اشغالی صورت می‌گیرد و غیر نظامیان از سوی صهیونیست ها هدف قرار گرفته می‌شوند.



وی اظهار کرد: شمار شهدا، مجروحان و مفقودشدگان در غزه از مرز ۲۵ هزار نفر فراتر رفته اما نهاد‌های بین‌المللی در مقابل این موضوع منفعل هستند.



ابوشریف با یادآوری روز جهانی حقوق بشر، تصریح کرد: حقوقدانان صحبت از نقض حقوق بشر می‌کنند و این موضوع اکنون در غزه مشهود است.



نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: امروز شاهد پاکسازی نژادی و حتی قتل عام اهالی رسانه و خبرنگاران در غزه هستیم؛ صهیونیست ها نمی‌خواهند مردم دنیا از جنایات آنها مطلع شوند.



در پایان این مراسم، یک اصله نهال مثمر زیتون به یاد شهدای غزه از سوی ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران غرس شد.



به گزارش خانه ملت، سید مجتبی ابطحی، دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس شورای اسلامی، سمیه رفیعی رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و سایر مسئولان لشگری و کشوری و دانش آموزان و دانشجویان نیز در این مراسم حضور داشتند./



پایان پیام

  • کد خبر : 372797
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار