خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/09/21 - 11:57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
نظری:

شاهد بی‌اثر شدن سیاست تشدید ایران هراسی رژیم صهیونیستی هستیم/ محدودیت‌های کاخ سفید علیه تهران ناکارآمد است

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی اعتقاد دارد اسرائیلی ها با روی کار آمدن بایدن از بازگشت واشنگتن به برجام نگران هستند لذا از تمام ظرفیت هایشان برای عدم تحقق این امر استفاده می کنند.

علیرضا نظری در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه‌ملت، در خصوص درخواست وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از آمریکا در راستای برداشته نشدن تحریم‌ها علیه ایران، گفت: اسرائیلی ها با روی کار آمدن بایدن از بازگشت واشنگتن به برجام نگران هستند لذا از تمام ظرفیت هایشان برای عدم تحقق این امر استفاده می کنند.



نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مقامات رژیم صهیونیستی در هفته های اخیر سفرهای منطقه ای و همچنین سفرهای متعددی به آمریکا داشته اند تا همپیمانان خود را در راستای تشدید ایران هراسی متحد کنند.



وی با اشاره به اینکه اسرائیلی ها به افکار عمومی دنیا می گویند که ایران عامل بی ثباتی منطقه است، ادامه داد: در واقع آنها می خواهند با سیاه نمایی علیه کشورمان و برچسب زنی به دنیا بگویند اگر تحریم ها و محدودیت ها علیه ایران برداشته شود، تهران توازن منطقه ای را برهم زده و سبب تنش آفرینی می شود.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: اسرائیلی ها به خوبی دریافته اند پیشرفت هسته ای ایران با اقدامات آنها کند نشده بلکه سرعت نیز یافته است از این رو می خواهند با همکاری آمریکایی ها به جامعه جهانی بگویند سیاست هایشان همچنان در قبال جمهوری اسلامی کارآمد و اثرگذار است.



رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک مقامات کاخ سفید متوجه شده اند که تحریم هایشان در مقابله با ایران نتوانسته انتظاراتشان را برآورده کند از این رو باید به سمت لغو آنها حرکت کنند و این موضوعی است که مقامات اسرائیلی را بهم ریخته است./



پایان پیام

  • کد خبر : 333366
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار