خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/30 - 09:26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
لطفی مطرح کرد:

اختصاص اعتبار برای تامین امکانات ورزشی رزن و درگزین

نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس گفت: برای حل مشکل زیرساخت های ورزشی حوزه انتخابیه هم تلاش هایی صورت گرفت که در این ماه های اخیر پس از نشست هایی که با مسئولان ورزش برگزار شد اعتباراتی اختصاص یافت و به اداره کل جهت حل مشکل زیرساخت های ورزشی تزریق شد.

حسن لطفی در گفت‌ وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه گفت: در روزهای اخیر برای حل مشکلات کشاورزان حوزه انتخابیه نشستی با وزیر جهاد کشاورزی داشتم که در این نشست بر حل موضوعاتی همچون تامین نهاده های دامی، اعطای تسهیلات و ... تاکید شد که خوشبختانه آقای وزیر نیز قول مساعدت در این رابطه داده اند.



وی افزود: همچنین دیدار و گفت و گویی هم با ریاست کمیته امداد و بهزیستی کشور داشتم که در این دیدارها نیز پیرامون رفع مشکلات مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و افراد تحت حمایت بهزیستی حوزه انتخابیه داشتم از مواردی که در این نشست مطرح شد می توان به ایجاد اشتغال، ارائه تسهیلات، تامین زمین و ... صحبت شد که قول همکاری داده اند.



نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس گفت: برای حل مشکل زیرساخت های ورزشی حوزه انتخابیه هم تلاش هایی صورت گرفت که در این ماه های اخیر پس از نشست هایی که با مسئولان ورزش برگزار شد اعتباراتی اختصاص یافت و به اداره کل جهت حل مشکل زیرساخت های ورزشی تزریق شد./



پایان پیام 

  • کد خبر : 374864
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار