خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/03 - 17:23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
ابطحی در نشست مشترک کارگروه‌های اتاق وضعیت فلسطین؛

سازمان‌های حقوق بشری باید رژیم صهیونیستی را مجازات کنند/ لزوم بازگویی فجایع غزه برای جامعه بشری

دبیر کل کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین گفت: سازمان های حقوق بشر باید رژیم صهیونیستی را مجازات کنند و نسبت به جنایت های رخ داده در غزه پاسخگو کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، نشست مشترک کارگروه‌های اتاق وضعیت دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس شورای اسلامی با حضور روسا و اعضاء کارگروه‌ها، فعالان فلسطین و باسم نعیم رئیس دایره روابط خارجی حماس و وزیر سابق بهداشت، درمان و جوانان فلسطین عصر امروز (یکشنبه ۳ دی‌ماه) برگزار شد.



ابتدا ابطحی با اشاره به اینکه امروزه همه جوامع بشری نسبت به مردم مظلوم فلسطین خصوصا غزه مسئول هستند، گفت: باید صحنه‌های رخ داده در غزه از طریق بازگویی جاودانه شود؛ در واقع رنج و سختی خانواده های فلسطینی باید از طریق بازگویی و تکیه بر هنر برای مردم دنیا به تصویر کشیده شود.



دبیر کل کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین اظهار کرد: در ادامه این موضوع باید بر اساس شواهد و مستندات در مجامع بین المللی مانند سازمان ملل و همچنین دادگاه بین‌المللی دادگستری مورد پیگیری قرار بگیرد.



دستیار ویژه وزیر کشور در امور فلسطین افزود: سازمان های حقوق بشر باید رژیم صهیونیستی را مجازات کنند و نسبت به جنایت های رخ داده در غزه پاسخگو کنند.



گفتنی است، روساء و اعضای کارگروه‌های اتاق وضعیت فلسطین نیز در این نشست نظرات و دیدگاه های خود نسبت به وضعیت کنونی غزه و سرزمین های اشغالی را بیان کردند./



پایان پیام

  • کد خبر : 373545
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار