خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/04/30 - 19:24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
همتی با اشاره به گفتگوی ضدایرانی بایدن و نتانیاهو:

رژیم صهیونیستی از درون در حال فروپاشی است/ شاهد دست و پا زدن نتانیاهو هستیم

عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس گفت: امروزه همگان شاهد بی ثباتی در داخل سرزمین های اشغالی هستند و همه کارشناسان سیاسی اعتقاد دارند رژیم صهیونیستی از درون در حال فروپاشی است.

حسن همتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به گفت و گوی رئیس جمهور آمریکا و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره تقابل با ایران، گفت: مقامات و سیاسیون ایالات متحده مدت های زیادی است که متوجه شدند امکان هیچ تقابلی علیه جمهوری اسلامی را ندارند اما بنیامین نتانیاهو همچنان تصور می کند که با همکاری کاخ سفید می تواند دست برتر در منطقه را داشته باشد.



نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی در این راستا، اظهار کرد: این مهم در حالیست که امروزه همگان شاهد بی ثباتی در داخل سرزمین های اشغالی هستند و همه کارشناسان سیاسی اعتقاد دارند رژیم صهیونیستی از درون در حال فروپاشی است.



وی ادامه داد: در واقع نتانیاهو با چنین اقدامات نمادین و سیاسی می خواهد علاوه بر منحرف کردن افکار عمومی داخلی این رژیم، در عرصه بین المللی نیز خودش را صاحب قدرت معرفی کند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: در گفت و گوی رئیس جمهور آمریکا و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مورد برگزاری رزمایش‌های نظامی مشترک صحبت شده در حالی که اسرائیلی های غاصب امروزه در مقابل موشک های کوتاه برد مقاومت عاجز هستند.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین می توان اذعان کرد استفاده از کلیدواژه تقابل با ایران صرفا جنبه رسانه ای دارد و هیچ کاربرد دیگری نخواهد داشت./



پایان پیام

  • کد خبر : 365376
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار