خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/09/22 - 10:08
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : بین الملل
رحیمی‌جهان آبادی:

رژیم صهیونیستی از بهبود روابط کشورهای عربی منطقه با ایران هراس دارد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد رژیم صهیونیستی از بهبود روابط کشورهای عربی منطقه با ایران هراس دارند.

جلیل رحیمی جهان آبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص اهداف پشت پرده سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به ابوظبی و دیگر کشورهای منطقه، گفت: رژیم صهیونیستی از احتمال اینکه گفتگوهای وین به نتیجه برسد، هراس دارند.از این رو در صورت تحقق موضوع مذکور، روابط بسیاری از کشورها از جمله امارات متحده عربی با ایران اسلامی بهبود خواهد یافت.



وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی گفتگوهای متعددی میان ایران و عربستان سعودی در راستای کاهش تنش ها انجام شده است، ادامه داد: متعاقبا این مهم در حالیست رژیم صهیونیستی از وجود تنش و اختلاف در منطقه سود می برد.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: ایجاد دشمنی و اختلاف افکنی در منطقه موجب می شود رژیم صهیونیستی بتوانند به برخی کشورها تسلیحات بفروشند و همچنین ظریب نفوذشان را افزایش دهند.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بر این اساس مقامات رژیم صهیونیستی در حال تلاش هستند تا سطح روابطشان با کشورهای عربی منطقه را افزایش دهند./



پایان پیام

  • کد خبر : 333445
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار