خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/08/23 - 11:34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
میرتاج الدینی:

رویکرد ضد ایرانی نتانیاهو به ضرر رژیم صهیونیستی تمام می شود

نماینده مجلس تاکید کرد: لفاظی نتانیاهو علیه ایران تحفه تازه ای نیست همه او را به خوبی می‌شناسند.

سیدمحمدرضا میرتاج الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اینکه نتانیاهو مقابله با ایران را یکی از سرفصل‌های کابینه خود اعلام کرد، گفت: لفاظی‌های این چنینی  تحفه تازه ای برای ایران نیست و همه پرونده نتانیاهو را در خاطر داریم.



نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس تاکید کرد: در گذشته شاهد اقدامات نتانیاهو علیه ایران بوده ایم، اما تمام تیرهای او در آن زمان به سنگ خورد، در این دوره نیز تلاش های نتانیاهو بی نتیجه خواهد بود و اتفاق جدیدی برای جمهوری اسلامی نیست.



وی بیان کرد: روحیه و رویکرد نتانیاهو علیه ایران تنها به ضرر اسرائیل تمام می شود و چالش های داخلی آنها را ازافیش می دهد. نتانیاهو با صدراعظم آلمان و رئیس جمهور فرانسه درباره ایران گفتگوهایی داشته که گزافه گویی بیش نبوده است.



این نماینده مجلس اظهار داشت: با بازگشت نتانیاهو به قدرت در رژیم صهیونیستی انتظار می‌رود که در سایه تشدید بحران‌های داخلی این رژیم و تندروی‌های داخلی و خارجی او فروپاشی خانه عنکبوت شتاب گیرد. استراتژی نتانیاهو در نهایت باعث ایجاد تنش در بین کشورهای اروپایی می شود و مطمئن باشد که لبنان و سوریه پاسخی درخور به نتانیاهو خواهند داد.



به گزارش خبرگزاری خانه ملت، بنیامین نتانیاهو رئیس حزب لیکود رژیم صهیونیستی بعد از گرفتن حکم ماموریت تشکیل کابینه این رژیم، مقابله با ایران را از سرفصل های دستور کار خود عنوان کرد.



او برای سرپوش گذاشتن بر اختلاف ها و شکاف های سیاسی گسترده در درون این رژیم و یکپارچه جلوه دادن مواضع سران صهیونیست گفت: "توافقی گسترده در اسرائیل برای مقابله با برنامه هسته ای ایران وجود دارد."/



پایان پیام

  • کد خبر : 352010
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار