خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/02/26 - 11:59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
رضایی با اشاره به حمله اسرائیل به دفتر رسانه‌ها در غزه:

رسانه‌های بین المللی حمله رژیم صهیونیستی به برج الجلا را محکوم کنند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: رسانه های بین المللی آزاد و بی طرف باید در مقابل این جنایت هولناک و مخالف آزادی بیان صهیونیست ها واکنش قاطع انجام دهند و آن را محکوم کنند.

ابراهیم رضایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقدام رژیم اشغالگر قدس در تخریب ساختمان مرکز بین المللی رسانه ها گفت: اقدام رسانه‌ها در پوشش جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار مردم بی دفاع فلسطین از یکسو و ناتوانی رژیم صهیونیستی در مهار موشک ها و راکت های گفتمان مقاومت باعث ضعف و زبونی صهیونیست ها در تحولات اخیر شده است.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: مردم دنیا امروز به صراحت جمله سید حسن نصرالله مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی از خانه عنکبوت نیز سست تر است را فهمیده‌اند و بیشترین سهم برای آگاهی مردم دنیا متعلق به رسانه هاست.



رضایی بیان کرد: بر همین اساس است که برج الجلا که مرکزی رسانه‌ای است و هیچ نقشی در عملیات های جنگی ندارد مورد حمله قرار می گیرد؛این نشان می دهد که صهیونیستها چقدر از آگاهی مردم دنیا می ترسند.



وی یادآور شد: نکته‌ای که وجود دارد سکوت کسانی است که به اسم حقوق بشر جنایت می کنند و در موارد این چنینی در مقابل صهیونیست ها روزه سکوت می گیرند.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یادآور شد: معتقدم که رسانه‌های آزاد و بی طرف بین المللی باید در مقابل این جنایت هولناک و مخالف آزادی بیان صهیونیست ها واکنش قاطع انجام دهند تا رسانه ها جولانگاه عقده های کودک کشان صهیونیست نشود.



به گزارش خبرگزاری خانه ملت،رژیم صهیونیستی دیروز (شنبه، ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰) در نقض قوانین بین‌المللی، مقر رسانه‌های خارجی در غزه را هدف حملات هوایی قرار داد. در این حمله برج ۱۲ طبقه الجلا که محل استقرار آپارتمان‌های مسکونی و دفاتر رسانه‌هایی چون آسوشیتدپرس، الجزیره و میدل ایست آی بود، در اثر اصابت سه موشک سنگین به طور کامل ویران شد.



وزارت دفاع رژیم اشغالگر قدس با انتشار یک بیانیه در شبکه‌های اجتماعی خبر حمله به دفاتر رسانه‌های بین‌المللی در غزه را تایید کرد و مدعی شد برج الجلا محل نگهداری از منابع نظامی و اطلاعاتی حماس بوده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 319232
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار