خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/23 - 17:39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
با حضور رییس کارگروه جوانان اتاق وضعیت فلسطین بررسی شد؛

دوم تیرماه؛ زمان آغاز فعالیت‌های تابستانی اعضای تشکل همراهان مقاومت

نحوه و چگونگی اجرای فعالیت های تابستانی اعضای تشکل همراهان مقاومت در فصل تابستان سال جاری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، نشست مشترک کارگروه جوانان اتاق وضعیت فلسطین، اتحادیه بین نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری، معاونین پرورشی و مدیران کانون های فرهنگی تربیتی مناطق شهر تهران عصر امروز (چهارشنبه 23 خردادماه) با حضور ابوالقاسم رحیمیان رییس کارگروه، اعضای کارگروه و سایر شخصیت های فرهنگی و سیاسی در دفتر کارگروه مذکور برگزار شد.

آغاز فعالیت های تابستانی اعضای تشکل همراهان مقاومت در فصل تابستان ۱۴۰۳ محور این نشست مشترک قرار داشت که هر یک از اعضاء نظرات و دیدگاه های خود را بیان کردند.

این گزارش می افزاید، مقرر شد از تاریخ دوم تیرماه سال جاری فعالیت های تابستانی تشکل همراهان مقاومت با حضور دانش آموزان عضو آغاز شود.

همچنین مقرر شد مراسم افتتاحیه فعالیت های تابستانی نیز با حضور شخصیت های سیاسی و فرهنگی و اعضای تشکل همراهان مقاومت در شهر تهران برگزار شود.

بر اساس این گزارش، مقرر شد دانش آموزان بصورت منطقه ای نسبت به برگزاری نشست های تخصصی بصورت هفتگی اقدام و با استفاده از مهارت های فردی در خصوص تولید محتوا در رشته های ۵ گانه تشکل اقدام کنند؛ در این میان بر اساس نظرات اعضاء و تصمیم اتخاذ شده، مقرر شد ستاد اجرایی بر عملکردها و فعالیت ها نظارت داشته باشد.

گفتنی است، حجت الاسلام والمسلمین امرودی عضو هیات امنای اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری، سید احمد موسوی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران و قربانپور گنجی رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش شهر تهران نیز در این نشست حضور داشتند./

پایان پیام

  • کد خبر : 379505
کلمات کلیدی
محمدجواد یافتیان
خبرنگار

محمدجواد یافتیان

آخرین اخبار