خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/08/23 - 13:29
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
همتی با اشاره به سفر رابرت مالی به کشورهای منطقه:

دوره گردی های مسئولان آمریکا وجهه بین المللی آنها را مخدوش کرده است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: باید یادآور شد دیگر جایی برای آمریکایی ها در منطقه وجود ندارد از این رو دوره گردی های مستمر و پی در پی مسئولان این کشور صرفا وجهه بین المللی آنها را خدشه دار خواهد کرد.

حسن همتی در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه‌ملت، در خصوص اهداف پشت پرده دور جدید سفرهای منطقه‌ای نماینده ویژه آمریکا در امور ایران، گفت: اجماع سازی بر علیه جمهوری اسلامی مهمترین محور سفر رابرت مالی به منطقه است.



نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همچنین باید اذعان کرد ایران اسلامی دارای نفوذ مثبت در منطقه است از این رو نماینده ویژه آمریکا در تلاش می کند در این سفر سیاست های جدید کشورش علیه جمهوری اسلامی را به همپیمانانش دیکته کند.



وی با بیان اینکه ایالات متحده می خواهند با اجرای سناریوهای مختلف، کشورمان را به زانو در بیاورد و در میز مذاکرات زمینه ضعف ایران را فراهم کند، ادامه داد: تحریک همسایگان و کشورهای منطقه از دیگر جنبه های سفر رابرت مالی به منطقه است تا این کشورها با موضع گیری های مختلف سبب افزایش فشار به کشورمان شوند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: باید یادآور شد دیگر جایی برای آمریکایی ها در منطقه وجود ندارد از این رو دوره گردی های مستمر و پی در پی مسئولان این کشور صرفا وجهه بین المللی آنها را خدشه دار خواهد کرد.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مقامات کاخ سفید باید به دنبال رفع کامل تحریم ها و جبران خسارات کشورمان باشند و دست از اجرای سیاست های ضدایرانی بردارند زیرا هیچکدام از این موارد نتیجه مطلوبی برایشان نخواهد داشت./



پایان پیام

  • کد خبر : 331190
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار