خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/07/09 - 18:46
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : بین الملل
رئیس گروه پارلمانی جمهوری اسلامی ایران در مجمع مجالس آسیایی در پیامی به به دبیرکل APA مطرح کرد؛

دعوت ارمنستان و آذربایجان به خویشتن داری/ حل مسالمت آمیز مسئله قره باغ ضرورت دارد

معصومه پاشایی بهرام، رئیس گروه پارلمانی جمهوری اسلامی ایران در مجمع مجالس آسیایی (APA) با ارسال پیامی به دبیرکل APA خواستار حل مسالمت آمیز مسئله قره باغ شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، معصومه پاشایی بهرام، رئیس گروه پارلمانی جمهوری اسلامی ایران در مجمع مجالس آسیایی (APA) امروز چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹ با ارسال پیامی به دبیرکل APA خواستار حل مسالمت آمیز مسئله قره باغ شد. 



رئیس گروه پارلمانی جمهوری اسلامی ایران در مجمع مجالس آسیایی، در این پیام ضمن دعوت طرفین به خویشتنداری و تأکید بر ضرورت احترام به حاکمیت و تمامیت ارضی کشورها خواستار توقف فوری درگیری ها شد و تصریح کرد: طرفین باید بر اساس حسن نیت و حسن همجواری از روش های مسالمت آمیز برای حل اختلافات استفاده نمایند و به اسناد و تعهدات مصوب بین المللی پایبند باشند.



معصومه پاشایی بهرام در ادامه این پیام خاطرنشان کرد: مجمع مجالس آسیایی به عنوان یک سازمان پارلمانی نقش بسیار مهمی در تحکیم روابط و دوستی میان کشورها و ایجاد فضای مثبت و سازنده میان اعضاء دارد.



رئیس گروه پارلمانی جمهوری اسلامی ایران در APA، آمادگی گروه را برای هرگونه مساعدت جهت برقراری فوری آتش بس، شروع مذاکره و نیل به امنیت و آرامش پایدار در منطقه اعلام کرد./



پایان پیام 

  • کد خبر : 305684
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار