خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/10/29 - 14:11
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
رضازاده با اشاره به اقدام ضدایرانی وزارت دادگستری آمریکا؛

دستگیری افراد به اتهام دور زدن تحریم‌ها بخشی از پازل ایران هراسی است

عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، پشت پرده دستگیری برخی افراد به اتهام دور زدن تحریم‌ها علیه ایران را تشریح کرد.

یعقوب رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص پشت پرده دستگیری برخی افراد به اتهام دور زدن تحریم‌ها علیه ایران، گفت: متاسفانه سیاستمداران آمریکایی در شرایط کنونی تلاش می کنند از همه ابزارهای برای افزایش فشار بر کشورمان استفاده کنند.



نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه روند گفتگوهای برجامی رو به رشد است از این رو کشورهای غربی خصوصا آمریکایی ها می خواهند زمینه تحقق اهدافشان را ایجاد کنند، اظهار کرد: در واقع ایالات متحده روزی با طرح بازداشت افراد به بهانه تحریم و بار دیگر با بیان بررسی همه گزینه ها و در روز دیگر با طرح مسئله ضرب الاجل درصدد برهم زدن تمرکز مذاکره کنندگان ایرانی است.



وی ضمن تاکید بر اینکه یکی دیگر از رسانه ای کردن چنین موضوعاتی ایجاد فضای هراس نسبت به جمهوری اسلامی است، ادامه داد: در واقع مقامات کاخ سفید به خوبی می دانند ایران نیازی به کالاهای این کشور ندارد چه برسد به اینکه درصدد تهیه کالاهای ممنوعه‌ای برای استفاده در بانک مرکزی باشد.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه جنگ اقتصادی آمریکا علیه ایران طی چهار دهه گذشته همواره ادامه داشته است، افزود: این مهم در حالیست که دسیسه های ایالات متحده در این سالهای اخیر بی اثر شده و موجب از بین رفتن هژمونی این کشور شده است.



عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک فلج کردن اقتصاد کشورمان هدف غایی کاخ سفید بوده اما در این روزها شاهد شکست این مهم هستیم لذا به مقامات کاخ سفید پیشنهاد می شود دست از طرح سیاه‌نمایی علیه ایران بردارند./



پایان پیام

  • کد خبر : 335978
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار