خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/03/29 - 11:08
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
همتی:

درخواست صهیونیست‌ها برای بازگشت تحریم‌های شورای امنیت علیه ایران جنگ روانی است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: درخواست وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی مبنی بر ضرورت بازگشت تحریم‌های شورای امنیت علیه ایران جنگ روانی است.

حسن همتی در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به درخواست وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی مبنی بر ضرورت بازگشت تحریم‌های شورای امنیت علیه ایران، گفت: صهیونیست ها در شرایط کنونی اجراکننده سیاست های ایالات متحده علیه ایران هستند.



نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اظهارات لاپید عملیات روانی علیه تهران بشمار می رود، اظهار کرد: در واقع آنها می خواهند ایران را بترسانند تا در روند مذاکرات همکاری بیشتری با آمریکایی ها و اروپایی ها داشته باشد.



وی ادامه داد: به عبارتی آنها می خواهند ایران از منافع ملی خود بگذرد تا توافق حاصل شود و این مهم در حالیست که جمهوری اسلامی با تکیه بر مردم نسبت به مواضع خود محکم در این حوزه ایستاده است.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه آمریکایی ها سیاست چماق و هویج را در پیش گرفته اند، افزود: در واقع آنها می خواهند به کمک صهیونیست ها مسائل هسته‌ای کشورمان را طوی به جامعه بین الملل جلوه دهند که مجددا تحریم‌های شورای امنیت علیه ایران بازگردد.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آنها می خواهند ایران را کشوری منزوی در عرصه بین الملل جلوه دهند، خاطرنشان کرد: این مهم در حالیست که جمهوری اسلامی با قدرت در حال پیشرفت بوده و برای دستیابی به اهداف و منافع ملی خود با همه دشمنی ها مقابله خواهد کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 344157
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار