خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/02 - 15:41
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
همتی با اشاره به اعتراف فرمانده سنتکام؛

خواب نظامیان تروریست آمریکایی از توانمندی پهپادی و موشکی ایران آشفته شده است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد قدرت دفاعی و بازدارندگی جمهوری اسلامی خواب نظامیان تروریست سنتکام را آشفته کرده است.

حسن همتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در رابطه با اعتراف فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) مبنی بر اینکه ایران دارای بزرگترین نیروی پهپادی منطقه است، گفت: امروزه قدرت دفاعی و بازدارندگی جمهوری اسلامی خواب نظامیان تروریست سنتکام را آشفته کرده است.



نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع آنها در گذشته تصور می کردند قدرت برتر نظامی هستند و حضورشان در منطقه موجب هراس کشورها می شود و می توانند اهداف شوم شان را محقق کنند اما در شرایط کنونی تلاش می کنند عامل هیچ تنشی نباشند زیرا توانایی مقابله ندارند.



وی با اشاره به اینکه قدرت میدانی ایران به تقویت چانه زنی و دیپلماسی کشورمان نیز کمک شایانی کرده است، ادامه داد: بر این اساس مشاهده می شود هیچ معادله ای در منطقه بدون حضور و مشارکت ایران قابل حل و فصل نیست.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه قدرت پهپادی و موشکی ایران کاملا بومی است، افزود: در این میان باید یادآور شد فرمانده سنتکام مدعی شده هزاران موشک بالستیک و کروز ایران قادر به حمله به هر نقطه در خاورمیانه است و این مهم در حالیست که این توانمندی صرفا جنبه دفاعی دارد.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین باید اذعان کرد افکار عمومی دنیا فراموش نمی کند که موشک ها و سایر تسلیحات نظامی آمریکا طی سالیان گذشته مردم منطقه را به خاک خون کشانده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 359128
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم