خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/11/09 - 17:12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
حمزه با اشاره به مذاکرات آتی ایران و عربستان در بغداد:

حل اختلافات در جهان اسلام شریان های حیاتی استکبار را مسدود می کند

نماینده مردم کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:اگر ما بتوانیم اختلافات جهان اسلام را حل کنیم بی شک به نفع امت اسلامی خواهد بود و این کار شریان های حیاتی استکبار را مسدود می کند.

قدرت اله حمزه شلمزاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به آغاز قریب الوقوع دور جدید مذاکرات ایران و عربستان اظهار داشت:حل اختلافات میان کشورهای اسلامی و قدرت گرفتن آنها رژیم صهیونیستی را تضعیف می کند و شاید کشورهای اسلامی وهمسایگان خطر رژیم صهیونیستی و آمریکا را برای امت مسلمان آنگونه که باید درک نکرده اند.



وی افزود:ایران هراسی یکی از روش های استکبار برای اختلاف افکنی در منطقه است و باید کشورهای منطقه بدانند امنیت دائمی در خاورمیانه بدون نقش آفرینی ایران و با حضور بیگانگان امکان پذیر نیست و لذا اینگونه جلسات صرف نظر از نتیجه آن به نفع منطقه خواهد بود. 



عضو گروه دوستی پارلمانی ایران و عراق گفت:نتیجه مذاکرات آتی بغداد قابل پیش بینی نیست  و آن هم به دلیل وابستگی سران کشورها به غرب است اما در مجموع این دست مذاکرات به افکار عمومی و کشورهای منطقه و مسلمان نشان می دهد ما دست دوستی،محبت و برادری به سمت همه دراز کرده ایم و آماده تفاهم با همه هستیم براین اساس معتقدیم این نشست ها باید انجام شود.



نماینده مردم کوهرنگ، فارسان، اردل و کیار در مجلس تصریح کرد:آشفتگی و مشکلات امروز در جهان اسلام نتیجه همراهی برخی کشور ها با استکبار و آمریکا است و اگر این موضوع قطع شود و برخی اختلافات از بین برود شریان های حیاتی آنها مسدود می شود و اگر ما بتوانیم اختلافات جهان اسلام را حل کنیم بی شک به نفع امت اسلام خواهد بود و منافع آمریکا و صهیونیست ها را به خطر خواهد انداخت./



پایان پیام

  • کد خبر : 336549
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار