خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/03/06 - 14:01
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
عزیزی مطرح کرد

حضور باشکوه ملت سوریه در انتخابات ریاست جمهوری؛ پیروزی دیگر در برابر جریان عبری-عربی-غربی

رئیس کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی مجلس، با اشاره به حضور باشکوه ملت سوریه پای صندوق های رأی، گفت: جریان عبری-عربی-غربی نتوانست میان ملت و دولت مشروع سوریه فاصله بیاندازد.

ابراهیم عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به برگزاری موفق انتخابات ریاست جمهوری در سوریه، گفت: تا کنون یک جریان عبری-عربی-غربی به دنبال این بود که مردم سوریه را از دولت انتخابی و قانونی دور کند که با برگزاری باشکوه این انتخابات موفق نشد.



نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در ادامه یادآور شد: پیش از این جریان هایی که به مکتب نظام سلطه دل داده بودند، با عنوان داعش دولتی خودساخته اما پرداخته توسط نظام سلطه ایجاد و تلاش کردند تا بتوانند میان دولت قانونی و مردم فاصله بیاندازند تا آن را نامشروع جلوه دهند.











ابراهیم عزیزی


وی در ادامه با بیان اینکه در جریان حملات این دولت خودخوانده آسیب های زیادی به زیرساخت ها وارد و تلفات زیادی وارد شد، عنوان کرد: با این حال به یمن ایستادگی محور مقاومت و وحدت امت اسلام و همه دلدادگان، جلوی این موجود خبیث در منطقه گرفته شد.



عزیزی ادامه داد: بعد از آن دشمن ملت سوریه تلاش کرد تا از کانال های دیگری ملت این کشور را دلسرد کند که با حضور بسیار قوی و دشمن شکن و حضور و ایستادگی مردم در انتخابات شاهد شکست دیگری برای نظام سلطه و رژیم اسرائیل بودیم.



رئیس کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان حضور باشکوه مردم سوریه پای صندوق های رأی انتخابات ریاست جمهوری را پیروزی دیگری در ادامه نبرد قهرمانانه گذشته آنها دانست و خاطرنشان کرد: بنا به دعوت دولت سوریه، نمایندگانی نیز از مجلس شورای اسلامی در جریان نظارت بر روند برگزاری این انتخابات حضور داشتند چرا که می خواستند اعتماد جهانی بیشتری را نسبت به سلامت برگزاری این انتخابات جلب کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 320152
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار