خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/09/07 - 10:25
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : بین الملل
زارع در انجمن جوانان اتحادیه بین المجالس جهانی:

جوانان ایرانی بیشترین نقش را در نوآوری‌ها و تحقق دستاوردهای ملی داشتند

نماینده مردم آباده، بوانات، خرم بید و سرچهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در ایران برای استعداد جوانان، الگوسازی و  آگاه سازی آنها از اهمیت جایگاه خودشان در مسئولیت‌های خطیر سیاسی و پارلمانی سرمایه گذاری کردیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، نشست انجمن جوانان اتحادیه بین المجالس جهانی ظهر امروز شنبه (۶ آذرماه) در محل برگزاری صد و چهل و سومین اجلاس IPU با حضور هیئت پارلمانی ایران برگزار شد.



رحیم زارع نماینده مردم آباده، بوانات، خرم بید و سرچهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جوانان موتور محرکه و ستون فقرات جامعه بوده که نقش بی‌بدیلی در  پیشرفت در هر کشور ایفا می کنند، گفت:  ۲۰ درصد جمعیت پارلمان جمهوری اسلامی ایران را جوانان تشکیل داده و فراکسیونی تحت عنوان جوانان در مجلس ایران فعال است.



وی ادامه داد: واقعیت این است که نسل جوانان کشورمان بیشترین نقش را در نوآوری های علمی اقتصادی، سیاسی و تحقق دستاوردهای ملی داشتند و بزرگترین افتخارات را جوانان برای جامعه ما رقم زدند.



این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در ایران برای استعداد جوانان، الگوسازی و  آگاه سازی آنها از اهمیت جایگاه خودشان در مسئولیت‌های خطیر سیاسی و پالمانی سرمایه گذاری کردیم و به کمپین آری به مشارکت جوانان هم اعتقاد داریم./



پایان پیام

  • کد خبر : 332155
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار