خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/08/21 - 11:29
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
رضازاده:

تمدید وضعیت اضطرار ملی آمریکا در قبال ایران اقدامی نمایشی است

عضو هیات رییسه کمیسیون سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد تمدید وضعیت اضطرار ملی آمریکا در قبال ایران با توجه به گذشت چند دهه از این تحریم صرفا اقدامی نمایشی است.

یعقوب رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در رابطه با تمدید وضعیت اضطرار ملی آمریکا در قبال ایران، گفت: این تحریم که سالیانه علیه کشورمان تمدید می شود در حوزه محدودیت های غیر هسته ای است که نشان دهنده دشمنی آشکار ایالات متحده با مردم ایران است.



نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمریکایی ها هیچگاه قابل اعتماد نبوده اند، اظهار کرد: بر این اساس می‌توان اذعان کرد تمدید وضعیت اضطرار ملی آمریکا در قبال ایران تایید کننده این امر است.



وی با بیان اینکه واشنگتن همواره سیاست یکجانبه گرایی علیه ایران اتخاذ کرده است، ادامه داد: هر چند باید گفت با توجه به گذشت چند دهه از این تحریم ضدایرانی، تمدید آن دیگر دستاوردی برای آمریکایی ها نخواهد داشت و صرفا اقدامی نمایشی است.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: متاسفانه مقامات کاخ سفید همچنان تصور می کنند می توانند با افزایش فشار سیاسی از کشورمان امتیاز بیشتری بگیرند و این در حالیست که سیاست مذکور امری شکست خورده است.



عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در این میان باید به مقامات این کشور یادآور شد طبق این تحریم مذکور اموال کشورمان در آمریکا باید مصادره شود و این در حالیست که اکنون اموالی وجود ندارد که بخواهند به سراغش بروند./



پایان پیام

  • کد خبر : 351866
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار