خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/04/19 - 13:54
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : بین الملل
عضو هیات رئیسه مجلس:

تلاش برای محدودسازی ایران با برگزاری APA در تهران بی نتیجه ماند

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: میزبانی ایران برای برگزاری اجلاس مجمع مجالس آسیایی نشانگر بی نتیجه ماندن تلاش برای محدودسازی ایران در جهان است.

علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اهمیت برگزاری نشست اجلاس مجالس آسیایی در تهران، گفت: برخی کشورها نسبت به محاصره دیپلماتیک ایران تلاش فراوانی کردند اما واقعیت این است که ایران امروز به قدرت منطقه ای و بین المللی تبدیل شده است.



نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس بیان کرد: دریچه دیپلماسی ایران با تحرکاتی که دولت انجام داده است به شدت باز شده و کشورهای مختلف دنیا نیازمند مراوده با ما هستند.



وی با تاکید براینکه ایران در حوزه های مختلف به عنوان قطب ایفای نقش می کند، اظهار داشت: اجلاس مجالس آسیایی که به میزبانی تهران برگزار می شود حلقه ای از زنجیره فروپاشی محدودسازی ایران در عرصه های مختلف است.



این نماینده مجلس تاکید کرد: کشورهای منطقه متوجه شده اند که نمی توانند زلف خود را به غربی ها و آمریکایی ها گره بزنند و باید حل مسائل منطقه توسط کشورهای منطقه صورت گیرد. در واقع اجلاس APA نشانگر فروپاشی رژیم محدودسازی ایران است./



پایان پیام

  • کد خبر : 364692
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم