خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/14 - 13:55
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
جوکار:

تشدید حملات رژیم صهیونیستی به سوریه برای گسترش تنش آفرینی در منطقه است

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس اعتقاد دارد حمله متجاوزانه رژیم صهیونیستی به مناطقی در سوریه برای گسترش تنش آفرینی در منطقه است.

محمدصالح جوکار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به شهادت دو تن از مستشاران نظامی کشورمان در نتیجه حمله متجاوزانه و بزدلانه رژیم صهیونیستی به مناطقی در سوریه، گفت: مقامات رژیم اشغالگر قدس در عرصه بین المللی دچار استیصال هستند و امروزه مشاهده می شود که این رژیم دچار فروپاشی درونی هم شده است.



نماینده مردم یزد، اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک در مجلس شورای اسلامی در این زمینه، اظهار کرد: تل‌آویو برای فرار از پاسخگویی در مقابل فروپاشی درونی و تظاهرات مردمی، درصدد معطوف کردن نگاه ها به بیرون از مرزهای سرزمین های اشغالی و منطقه ای است تا از این طریق ضعف هایش را بپوشاند.



وی با اشاره به اینکه صهیونیست ها از ارتقاء سطح روابط جمهوری اسلامی با کشورهای عربی منطقه مانند عربستان، بحرین، امارات و غیره دچار هراس زیادی شده اند، ادامه داد: این مهم در حالیست که مقامات این رژیم درصدد اجرای دسیسه عادی سازی روابطشان با کشورهای یاد شده بودند اما امروزه با شکست آن روبرو شده اند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم در این رابطه، افزود: بر این اساس صهیونیست ها تلاش می کنند تنش آفرینی در منطقه را گسترش دهند و با حمله به اهداف غیرنظامی و نظامی در سوریه، به دنیا اعلام کنند که در مقابل جبهه مقاومت با محوریت ایران اسلامی ایستاده اند.



جوکار تصریح کرد: همچنین می توان اذعان کرد صهیونیست ها دنباله رو سیاست های ایالات متحده بوده لذا با توجه به شکست دسیسه های آمریکا در منطقه خصوصا سوریه و عراق از سوی جبهه مقاومت، آنها با حمله تجاوزگرایانه به سوریه و پایگاه های نظامی و مستشاری به به دنبال خوش رقصی برای کاخ سفید هستند.



رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران پاسخ قطعی این اقدامات را خواهد داد و بدون شک اقدام کشورمان محکم و دندان شکن خواهد بود تا دیگر خیال تکرار چنین اقداماتی در سر مقامات رژیم صهیونیستی خطور نکند./



پایان پیام

  • کد خبر : 359334
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم