خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/05/09 - 10:45
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
رضازاده:

تروریست‌های آمریکا باید عراق را ترک کنند/ اتهام‌زنی پنتاگون به ایران، فرافکنی است

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد پنتاگون دیگر نمی تواند با اتهام زنی به ایران و به بهانه مبارزه با تروریست ها، حضورش در منطقه و عراق را توجیه کند.

یعقوب رضازاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به اتهام زنی سخنگوی پنتاگون به کشورمان در راستای حمایت از عاملان حمله به آمریکایی‌هایی ها در عراق، گفت: مردم عراق خواستار خروج زودهنگام تروریست های ایالات متحده از خاک کشورمان هستند.



نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی در این راستا، اظهار کرد: پارلمان عراق نیز قانونی را مصوب کرده و بر اساس آن باید نظامیان آمریکایی خاک این کشور را ترک کنند.



وی ادامه داد: بنابراین مشاهده می شود که آمریکایی ها از هر ابزاری استفاده می کنند تا خروجشان از این کشور را به تعویق بیاندازند و مانع تراشی کنند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه آمریکایی ها به بهانه مبارزه با تروریست ها به خاک عراق و سوریه تجاوز کرده و اقدام به اشغالگری کردند، افزود: این مهم در حالیست که سیاستمداران کاخ سفید باید بدانند دوران قلدری تمام شده و نمی توانند با اتهام زنی به کشورهایی مانند ایران زمینه حضورشان در منطقه را تمدید کنند.



عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ادعای حمایت ایران از گروه های شبه نظامی حمله کننده به نظامیان آمریکایی صرفا یک دسیسه شکست خورده است، خاطرنشان کرد: امروزه مردم کشورهای منطقه به خوبی متوجه شدند که آمریکایی ها صرفا درصدد تامین منافع خودشان هستند و در این راستا هر اقدامی انجام می دهند./



پایان پیام

  • کد خبر : 324029
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار