خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/04/11 - 14:13
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
سلیمی:

بیانیه نویسی اروپایی‌ها برای افزایش فشار و دریافت امتیازات برجامی است

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اروپایی ها با بیانیه نویسی درصدد افزایش فشار و دریافت امتیازات برجامی بیشتر هستند، گفت: امروزه طرف های اروپایی فقط درصدد زیاده خواهی هستند.

علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به بیانیه تروئیکای اروپایی درباره برنامه هسته‌ای ایران، گفت: کشورهای حاضر در برجام تصور می کنند هنوز در قرون وسطی هستیم و می خواهند کشورها را استعمار و استثمار کنند.



نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اروپایی ها باید در مقابل ایران ابزار شرمندگی کنند، اظهار کرد: امروزه طرف‌های اروپایی فقط درصدد زیاده خواهی هستند و مطالبات غیرمنطقی دارند.



وی ادامه داد: مقامات تروئیکای اروپایی باید پاسخ دهند هدف از مذاکرات هسته ای چیست؟ در واقع اگر قرار باشد ایران منافع اقتصادی از این مذاکرات نبرد، اصلا چرا باید این گفتگوها انجام شود؟.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه ایران به تعهدات برجامی خودش عمل کرده اما منافعی برایش حاصل نشده است، افزود: بنابراین توصیه می شود سران کشورهای اروپایی پیش از صدور بیانیه، بررسی کنند کدام کشور از برنامه اقدام مشترک خارج شد و فرصت های دیپلماسی را از بین برد.



عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اروپایی ها با بیانیه نویسی درصدد افزایش فشار و دریافت امتیازات برجامی بیشتر هستند، خاطرنشان کرد: متاسفانه کشورهای اروپایی به تحریم کردن ها عادت کرده اند و همواره دروغ پردازی می کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 345044
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار