خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/08/27 - 10:57
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : بین الملل
عباس زاده:

بدعهدی‌های واشنگتن بی‌شمار است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ایران اسلامی همواره اهل گفت‌وگو و مذاکره بوده اما سیاستمداران آمریکایی درصدد محاکمه و زورگویی هستند.

محمود عباس زاده مشکینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص اهداف پشت پرده تکرار کلیدواژه مذاکره با ایران از سوی مقامات کاخ سفید، گفت: جمهوری خواهان و دموکرات‌ها در مقابله با کشورمان همانند دو لبه شمشیر هستند از این رو صرفا هدفشان آسیب رساندن به ملت ایران است.



نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: البته اخیرا اختلاف نظرهای زیادی در سطح کلان سیاستگذاری بین دو طیف سیاسی این کشور شکل گرفته که این امر موجب شده نسبت به مذاکره با جمهوری اسلامی تاکید بیشتری داشته باشند.



وی با اشاره به تفاوت رویکرد ایران و آمریکا در عرصه بین الملل، ادامه داد: ایران اسلامی همواره اهل گفت‌و‌گو و مذاکره بوده اما سیاستمداران آمریکایی درصدد محاکمه و زورگویی هستند.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در واقع برای برقراری مذاکره ابتدا باید طرفین همدیگر را به رسمیت بشناسند و این مهم در حالیست که آمریکایی ها با خلف وعده های بیشمار نمی توانند طرف مذاکره کننده خوبی باشند./



پایان پیام

  • کد خبر : 308200
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار