خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/07/14 - 09:27
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
رحیمی جهان آبادی با اشاره به بحران کرونا در ایالات متحده:

بخش اعظمی از فوت شدگان کرونا در جهان را آمریکایی ها تشکیل می دهند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یازدهم با اشاره به ناکارآمدی آمریکا در مدیریت بیماری کرونا گفت: آمریکایی ها بخش اعظم فوت شدگان کرونا را در جهان تشکیل می دهند.

جلیل رحیمی جهان آبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  با اشاره به ناکارآمدی آمریکا در مدیریت بیماری کرونا گفت: بخش اعظم  فوت شدگان کرونا در جهان را مردم آمریکا تشکیل می دهند این در حالی است ، ایالات متحده ادعای ایجاد زیستگاه برای انسان  در سایر سیاره ها را دارد اما در عمل نمی تواند حتی کشور خود را اداره کند.



وی با اشاره به وعده آمریکایی ها مبنی بر پایان تاریخ پس از فروپاشی شوروی ادامه داد:اکنون آن ها متوجه شدند به عنوان ابر قدرت در امورات روزمره مردم مانده اند.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یازدهم این مناظره ها انتخابات ریاست جمهوری آمریکا  نشان دهنده انحاط سیاسی-اخلاقی در جامعه آمریکا دانست و تصریح کرد: شکاف های عظیم پشت تصویر رویایی و هالیوودی آمریکا نمایان شد.



وی با بیان این که زوال تفکر و سلطه آمریکایی در جهان شروع شده خاطر نشان کرد: ایالات متحده راهی می رود برای جامعه آمریکایی مطمئنی نیست این در حالی است که کشور های لیبرالی به ایالات متحده به عنوان کشور پیشرو نگاه می کنند./



پایان پیام     



 

  • کد خبر : 305824
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار