خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/06/01 - 16:29
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
رئیس مجلس الجزایر در جمع خبرنگاران؛

ایران شریک تجاری قابل اعتمادی است/ قوانین در حال تدوین در الجزایر به توسعه روابط اقتصادی کمک می‌کند

رئیس مجلس الجزایر با بیان اینکه ایران شریک تجاری قابل اعتمادی است، گفت: قوانین در حال تدوین در مجلس الجزایر به توسعه روابط اقتصادی  دو کشور کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ابراهیم بوغالی رئیس مجلس الجزایر پس از دیدار با استاندار اصفهان در جمع خبرنگاران گفت: از استقبال بسیار گرمی که انجام شد تشکر می‌کنم، پیشرفتی که در روابط اقتصادی و تحرکی که اخیرا به وجود آمده نشان می‌دهد که به نقاط خوبی رسیده ایم و دیدارهای رسمی بین مسئولان دو کشور ایران و الجزایر نشان دهنده پیشرفت روابط است.



وی با تاکید بر اینکه ایران و الجزایر در زمینه مشکلات اقتصادی و روابط خود در یک سنگر هستند، عنوان کرد: با توجه به سیاست‌هایی که اخیرا برای تنوع اقتصادی داریم ایران یک شریک تجاری خوب و مورد اعتماد است، با پیشرفت‌هایی که ایران دارد امیدواریم بتوانیم همکاری خوب و پیشرفت در روابط را شاهد باشیم.



رئیس مجلس الجزایر با بیان اینکه با ایران روابط پارلمانی خوبی داریم و مسائل جهانی را با یکدیگر تقسیم و بر روی آن کار می‌کنیم، تصریح کرد: امیدوارم در ماه اکتبر کمیته دوستی بین دو کشور به ایران سفر کنند و روابط را توسعه دهند.



وی ادامه داد: امیدوارم با همکاری دو پارلمان از بین نمایندگان دو کشور کسانی را برای حضور در مجامع بین‌المللی انتخاب کنیم که بتوانند نظرات دو کشور را طرح و پیش ببرند.



بوغالی  با بیان اینکه از طریق روابط پارلمانی می‌توان پیشرفت‌های ایران را به مردم الجزایر نشان دهیم تا افرادی که در همه زمینه‌ها فعالیت می‌کنند نیز با آشنا شوند، گفت: قوانین در حال تدوین در مجلس الجزایر به توسعه روابط اقتصادی  دو کشور کمک می‌کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 367330
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار