خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/05/18 - 09:38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
حیدری:

اگر حزب الله نبود لبنان هم وجود نداشت

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می گوید با توجه به نقش حزب الله در دفاع از مظلومین و ایجاد ثبات در منطقه اگر حزب الله نبود لبنان هم وجود نداشت.

شهریار حیدری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به تحولات اخیر لبنان گفت: جنگ مردم فلسطین با اسرائیل جنگ بین حق و باطل،بی عدالتی و عدالتخواهی، ظالم و مظلوم است لذا از این جهت طبیعتا کسی که مظلوم واقع شده انگیزه مبارزه و مقاومت بیشتری دارد و این رژیم صهیونیستی است که در 70 سال اخیر به مردم فلسطین،سوریه و لبنان ظلم کرده است.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رژیم صهیونیستی به واسطه برخورداری از پشتیبانی نظامی آمریکا و دارا بودن سلاح های مدرن مردم کشورهای فلسطین، سوریه و لبنان را مورد ظلم قرار می‌دهد.



حیدری بیان کرد: این رژیم بخاطر بقای خودش ترور و بمب گذاری را مبنای کارش قرار داده و هرجایی که مورد نقد قرار می گیرد بلافاصه به دنبال ترور و اقدامات خرابکارنه می رود.واقعیت‌های موجود در تاریخ جهان نسبت به رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که حزب الله جریانی معتقد به دفاع از مظلومین است لذا اگر حزب الله وجود نداشت لبنان هم نبود.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: حزب الله به ایجاد ثبات و امنیت در منطقه و مقابله با ظلم رژیم صهیونیستی کمک کرده اما با این وجود مورد بی‌توجهی برخی از کشورهای عربی قرار گرفته است. حزب الله از بطن مردم لبنان بوده و به واقعیت‌هایی در طول مبارزه دسته یافته که راه مقابله با رژیم صهیونیستی، مقاومت و استمرار آن است.



حیدری اظهار کرد: کارکرد حزب الله در منطقه ایجاد ثبات و امنیت،دفاع از مظلومین بوده به همین جهت فعالیت این مجموعه مطلوب است اگرچه یکی از کشور های مرتجع عربی یا رژیم صهیونیستی آن را نپذیرند./

  • کد خبر : 324619
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار