خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/01/15 - 16:14
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : بین الملل
شیخ کعبی در مراسم "منبر القدس" و بزرگ‌داشت "شهدای ۲۱ رمضان در راه قدس"؛

اکنون پیش بینی افول رژیم صهیونیستی توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی مشهود است

دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش بینی کرده بودند که رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی است و این موضوع امروزه مشهود است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، شیخ اکرم کعبی دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی «نجباء» بعد از امروز (چهارشنبه ۱۵ فروردین ماه) طی پیام ویدئویی که در مراسم "منبر القدس" و بزرگ‌داشت "شهدای ۲۱ رمضان در راه قدس" پخش شد، ضمن تاکید بر حمایت همه‌جانبه جنبش نجباء از مردم غزه،گفت: ما با شما هستیم و علیه رژیم صهیونیستی اقدام خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه عملیات‌های جنبش نجباء علیه صهیونیست‌ها ادامه خواهیم داشت، اظهار کرد: ما اعتقاد داریم نقش مان در مقاومت اهمیت دارد و از زمان حمله به غزه طرفدار مردم مظلوم فلسطین بوده‌ایم و تلاش کرده‌ایم تا پشتیبانی کنیم.

دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی اظهار کرد: بر این اساس با استفاده از موشک و هواپیماهای بدون سرنشین و سایر تجهیزات نظامی اقدام به عملیات علیه مواضع رژیم صهیونیستی کرده ایم و هیچگاه دست از عملیات علیه غاصبان قدس برنخواهیم داشت.

وی ادامه داد: بدون شک رزمندگان اسلام در یمن، عراق و فلسطین به عملیات‌های خود ادامه خواهند داد تا شاهد آزادی قدس و فلسطین باشیم.

شیخ کعبی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش بینی کرده بودند که رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی است و این موضوع امروزه مشهود است.

دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی اظهار کرد: متاسفانه در این مرحله مشاهده می‌شود که کشورهای اسلامی سکوت کرده اند و هیچ واکنشی در مقابل جنایت رژیم صهیونیستی ندارند و فقط به منافع خود و رژیم صهیونیستی فکر می‌کنند.

وی ادامه داد: این رژیم‌ها گوش ندادند که پیامبر(ص) گرامی اسلام چه فرموده است؛ ایشان فرمودند "کسی که به امور مسلمان رسیدگی نکند، از ما نیست" و این در حالی است که بیش از ۲ میلیارد مسلمان در سراسر دنیا در حال زندگی کردند بوده و به روزه داری مشغول هستند.

شیخ کعبی افزود: متاسفانه این روزها شاهد تشدید ترس، وحشت و گرسنگی در سرزمین‌های اشغالی هستیم و این نشان می‌دهد که وحشی‌گری رژیم صهیونیستی به اوج خود رسیده است.

دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی در این راستا، اظهار کرد: در این میان کشورهایی که ادعا می‌کنند از ملت فلسطین پشتیبانی و حمایت دارند، فقط در مسیر منافع خودشان حرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: بر این اساس مشاهده می‌شود که بسته های غذایی و دیگر کمک ها به سختی و فقط از طریق هوایی و خیلی محدود به غزه می‌رسد.

شیخ کعبی افزود: به عبارتی این کشورها و در راسشان ایالات متحده پشتیبان و حامی اصلی رژیم صهیونیستی هستند.

دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی گفت: آنها هرچه اسلحه کشتار جنگی داشتند علیه ملت مظلوم فلسطین در غزه به کار گرفتند و کشتار بی‌سابقه‌ای را رقم زده‌اند.

وی ادامه داد: در مقابل وقتی یک فلسطینی از خودش و سرزمینش دفاع می‌کند، بسیاری از کشورهای غربی و همچنین آمریکا واکنش نشان می‌دهند و از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند.

شیخ کعبی خاطر نشان کرد: این در حالیست که رژیم صهیونیستی در حال تجاوز و کشتار ده‌ها و صدها فلسطینی در روز است و آنها در مقابلش سکوت کرده اند./

پایان پیام

  • کد خبر : 376810
کلمات کلیدی
محمدجواد یافتیان
خبرنگار

محمدجواد یافتیان

آخرین اخبار