خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/06/05 - 17:03
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
نظری با اشاره به اظهارات ضدایرانی گانتز:

انگشت اتهام به سمت صهیونیست‌ها است، نه ایران/ افکار عمومی منطقه فریب نمی‌خورد

نماینده مردم خمین در مجلس گفت: صهیونیست ها، جمهوری اسلامی که تحت شدیدترین نظارت های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قرار دارد را متهم به ساخت سلاح هسته ای می کنند در حالی که خودشان دارای این سلاح ضدبشری هستند.

علیرضا نظری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  در واکنش به اظهارات ضدایرانی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، گفت: بدون شک باید اذعان کرد رژیم غاصب اسرائیل بزرگ ترین تهدید منطقه و حتی دنیا است لذا چطور می توانند ایران را تهدید بدانند.



نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سران صهیونیستی در مقابل ایران ساده انگاری می کنند، اظهار کرد: در واقع آنها تصور می کنند می توانند ایران را محور ناامنی و بی ثباتی منطقه معرفی کنند در حالی که افکار عمومی کشورهای منطقه به خوبی می دانند اقدامات جمهوری اسلامی موجب از بین رفتن گروه تروریستی داعش در منطقه شد.



وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی دارای کلاهک های هسته ای است که خلاف قوانین بین المللی است، ادامه داد: این مهم در حالیست که ایران را متهم به فعالیت غیر صلح آمیز هسته ای می کنند که جای تعجب دارد.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: در واقع جمهوری اسلامی که تحت شدیدترین نظارت های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را متهم به ساخت سلاح هسته ای می کنند در حالی که خودشان دارای این سلاح ضدبشری هستند.



عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: توصیه می شود وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به فکر تامین امنیت منطقه ای که دورش دیوار کشیده باشد زیرا در چنین شرایطی هرگز نمی تواند به فکر مقابله با کشورمان و اجرای هر نوع سناریوی احتمالی باشد./



پایان پیام

  • کد خبر : 348195
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار