خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/09 - 09:02
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
موحد مطرح کرد:

تلاش برای ایجاد اشتغال و کسب درآمد در حمایت از جوانان کهگیلویه و بویر احمد

نماینده مردم کهگیلویه و بویر احمد در مجلس، با اشاره به اینکه مهمترین برنامه‌ای که برای بهبود وضعیت این منطقه دارد ایجاد اشتغال و درآمدزایی برای مردم به ویژه جوانان است تاکید کرد که در این دوره از مجلس گام‌های اساسی در راستای تحقق این مهم برمی‌دارد.

سیدمحمد موحد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به مواردی را که برای بهبود وضعیت حوزه انتخابیه خود در این دوره از مجلس در اولویت برنامه‌هایش قرار داده است، گفت: اولویت برنامه‌های بنده برای بهبود وضعیت حوزه انتخابیه جدا از اولویت موجود در کشور نیست کمااینکه امروز دو اولویت مهار تورم و اشتغال از اهمیت بسزایی برخوردار است که مجلس و قوه مجریه باید به طور ویژه در دستورکار قرار دهند.

وی تصریح کرد: بنده نیز در این راستا تمام قد به دنبال این هستم که زمینه ایجاد اشتغال و درآمدزایی برای مردم را در حوزه انتخابیه‌ام فراهم کنم.

منتخب مردم کهگیلویه و بویر احمد، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: مهمترین اولویتی که امروز در این منطقه وجود دارد، مشکل نبود شغل و نداشتن درآمد است که جوانان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند بنابراین قطعا در تلاش هستم تا گام‌های اساسی در جهت رفع این دغدغه عمومی حوزه انتخابیه بردارم./

پایان پیام

  • کد خبر : 379092
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار