خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/12/01 - 18:18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
رحیمی‌جهان آبادی:

افزایش فشار و ایجاد جنگ روانی علیه ایران پشت‌پرده تحریم‌های اخیر اروپا است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: غربی ها همواره روند گفتگو و مذاکره با کشورمان را همزمان با افزایش فشارهای سیاسی، امنیتی، اقتصادی، دخالت در امور داخلی و تنش آفرینی و حتی اعمال تحریم پیش برده اند.

جلیل رحیمی جهان آبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص اظهارات ضدایرانی اخیر رئیس کمیسیون اروپا و اعمال محدودیت‌های جدید توسط این اتحادیه علیه تهران، گفت: غربی ها همواره روند گفتگو و مذاکره با کشورمان را همزمان با افزایش فشارهای سیاسی، امنیتی، اقتصادی، دخالت در امور داخلی و تنش آفرینی و حتی اعمال تحریم پیش برده اند.



نماینده مردم تربت‌جام و تایباد و باخرز و صالح آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به عبارتی غربی ها تاکنون از آنچه به عنوان سیاست های ضدایرانی دنبال کرده اند، هیچ نتیجه ای نگرفته اند زیرا جمهوری اسلامی عقب نشینی نکرده و امتیازی نیز نداده است.



وی در این راستا، ادامه داد: هر چند کشورمان توافق لازم را برای غربی ها انجام داد اما آمریکایی ها به طور یکجانبه آن را بر هم زدند؛ اکنون نیز غربی ها تحت تاثیر حوادث اخیر و با بهانه گیری در مورد جنگ اوکراین درصدد افزایش فشار و ایجاد جنگ روانی علیه ایران هستند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه اروپایی ها به خوبی می دانند ایران هیچ نقشی در مسئله اوکراین ندارد و در مقابل خودشان به افزایش تنش و جنگ در این کشور دامن زده اند، افزود: بر اساس باید اذعان کرد اعمال محدودیت‌های جدید توسط این اتحادیه علیه تهران نتیجه ای نخواهد داشت.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در واقع این اقدام ضدایرانی اتحادیه اروپا صرفا موجب افزایش دیوار بی اعتمادی خواهد شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 357438
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار