خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/03/10 - 15:48
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
سلیمی:

افتتاح سفارت امارات در تل آویو اشتباهی استراتژیک و سیاسی است

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس اعتقاد دارد افتتاح سفارت امارات در تل آویو اشتباه استراتژیک و سیاسی است که موجب آسیب دیدن کشورهای عربی می شود.

اصغر سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص روند عادی سازی روابط برخی کشورها با رژیم صهیونیستی و افتتاح سفارت امارات در تل آویو، گفت: متاسفانه طی چند وقت گذشته برخی از همپیمانان ایالت متحده در راستای اجرای سیاست های این کشور اقدام به عادی سازی روابط با رژیم کودک کش اسرائیل کرده اند.



نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشورهای عربی باید بدانند عادی سازی روابطشان به رژیم صهیونیستی راه نجاتشان نیست، اظهار کرد: نمی توان آینده درخشانی برای اسرائیل پیش بینی کرد و این مهم برای همپیمانان این رژیم نیز رقم خواهد خورد.



وی ادامه داد: در واقع رژیم صهیونیستی رو به زوال است و این روند موجب می شود اسرائیل و دوستانش با همدیگر به ته چاه کشیده شوند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی درصدد سرپوش گذاشتن بر جنایات غیرانسانی خودش در سرزمین های اشغالی است لذا از ابزار عادی سازی روابط با کشورهای عربی استفاده می کند، افزود: خطای سیاسی امارات موجب بروز ناامنی بیشتر در منطقه و همچنین بی ثباتی میان کشورهای عربی خواهد شد زیرا رژیم صهیونیستی صرفا به دنبال سوءاستفاده است.



عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک دسیسه ایجاد ائتلاف میان برخی کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی که از سوی کاخ سفید پیش بینی شده با شکست مواجه خواهد شد زیرا امروزه ملت های آزادی خواه تلاش می کنند تا جنایات رژیم منحوس اسرائیل برای همگان آشکار شود و این مهم موجب ایجاد هجمه علیه اسرائیل و همپیمانانش شده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 320517
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار