خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/10/08 - 18:24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
علیزاده:

اظهارات امانوئل ماکرون درباره قدرت منطقه‌ای ایران اعتراف به شکست غرب است

نماینده مردم دامغان در مجلس اعتقاد دارد امروزه همه کارشناسان سیاسی دنیا اذعان می کند نفوذ منطقه ای ایران امری غیر قابل چشم پوشی است.

علی اکبر علیزاده برمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به اظهارات رییس جمهور فرانسه مبنی بر اینکه مشکلات خاورمیانه تنها با گفت‌وگو در چارچوبی با حضور ایران قابل حل است، گفت: امروزه همه کارشناسان سیاسی دنیا اذعان می کند نفوذ منطقه ای ایران امری غیر قابل چشم پوشی است.



نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بر این اساس مشاهده می شود امانوئل ماکرون که رییس جمهور کشوری در حال فروپاشی است، به قدرت و نفوذ ایران اعتراف می کند.



وی با اشاره به اینکه فرانسوی ها می خواهند ایران برای توسعه روابطشان با کشورهای غرب آسیا کمکشان کنند، ادامه داد: چنین امری نشان می دهد غربی ها در مقابل ایران دچار استیصال شده اند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: جمهوری اسلامی ایران با نابودی تروریست های تکفیری داعش که دست پرورده آمریکایی ها و دولت های غربی بود نشان داد قدرت برتر منطقه بوده و این موضوعی است که دنیای غرب متوجه شده است.



عضو مجمع نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین اظهارات رییس جمهور فرانسه مبنی بر اینکه مشکلات خاورمیانه تنها با گفت‌وگو در چارچوبی با حضور ایران قابل حل است تایید کننده موضوع مذکور است./



پایان پیام

  • کد خبر : 354342
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم