خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/07/12 - 16:09
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
آزادیخواه:

استحاله سعودی‌ها در جریان جنگ یمن نشان از اضمحلال اسلام نفوذپذیر دارد

عضو فراکسیون روحانیت مجلس معتقد است سعودی‌ها نه تنها در برابر یمن بلکه در برابر جبهه مقاومت شکست خوردند لذا باید راهبرد خود را تغییر داده و به جای رویکردی که نسبت به کشورهای غربی دارند، به سمت 55 کشور اسلامی بازگردند.

احد آزادیخواه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به تصمیم ولیعهد سعودی مبنی بر پذیرش آتش بس یمن که گفته می شود جنگ این منطقه را به پایان نزدیک می کند، گفت: این اقدام قابل پیش بینی بود چرا که طولانی شدن جنگ نابرابر میان سعودی ها و یمنی ها باعث شد ضمن اینکه خسارت زیادی به مردم بی گناه وارد آمد، هزینه های زیاد و بی نتیجه ای را نیز بر سعودی ها تحمیل کند.



نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شکست عربستان در جنگ یمن نماد پیروزی خون در برابر شمشیر است و اقتدار جهان واقعی اسلام در مقابل اسلام انگلیسی و صهیونیستی را نشان می دهد؛ استحاله سعودی ها در جریان جنگ یمن نشان از اضمحلال اسلام نفوذپذیر دارد.



وی افزود: امروز شاهد اسلام مستقل، آرمان گرا و نبوی در یمن هستیم که در برابر ظلم و زور ایستادگی کرد و شکست قطعی سعودی ها در آن کاملا مشهود و مشخص است؛ امروز سعودی ها نه تنها در برابر یمن بلکه در برابر جبهه مقاومت شکست خورده اند، شکستی که قابل پیش بینی بود.



آزادیخواه ادامه داد: اگر سعودی ها خود را خادمین حرمین شرفین می دانند باید راهبرد خود را تغییر داده و به جای رویکردی که نسبت به کشورهای استکباری و آمریکایی دارند، به سمت 55 کشور بلاد اسلامی بازگردند.



عضو مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی در پایان همچنین درباره مذاکرات میان گروه های یمنی خاطرنشان ساخت: مذاکره میان گروه های مختلف در یک کشور همواره جواب می دهد از این رو حوثی ها و سایر گروه های یمنی که امروز در یک جبهه واقع شده اند باید با هم مذاکره کنند تا صدای ید واحد از این کشور به گوش برسد./



پایان پیام

  • کد خبر : 328358
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار