خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/05/14 - 17:52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
در نشست فعالان مردم نهاد حوزه فلسطین مطرح شد؛

از ضرورت تقویت گفتمان مقاومت در میان ملت‌ها تا طرح دغدغه‌های مشترک

نشست فعالان مردم نهاد حوزه فلسطین با حضور شخصیت های مبارز و برجسته جنبش حماس و بررسی موضوعاتی مانند تقویت گفتمان مقاومت در میان ملت‌ها، آزادی قدس شریف، آزادی اسراء فلسطینی و طرح دغدغه‌های مشترک برگزار شد.

به ‌گزارش خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، نشست فعالان مردم نهاد حوزه فلسطین با حضور اعضای بنیاد بین المللی اسراء از فلسطین عصر امروز (شنبه، 14 مردادماه 1402) در دبیرخانه کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی برگزار شد.



ابتدا ابطحی، دبیرکل کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین با اشاره به اهمیت حضور شخصیت های مبارز و برجسته فلسطینی در تهران، گفت: مقاومت توانسته شرایط در سرزمین های اشغالی را تغییر دهد و بر این اساس امروزه آنهایی که ادعای مدیریت جهان را داشتند، شاهد شکست های پی در پی هستند.



وی تصریح کرد: رویاهای صهیونیست ها بر باد رفته و امروزه مردم فلسطین دست برتر را دارند؛ از این رو باید تلاش شود گفتمان مقاومت میان ملت ها نیز تعمیق یابد.



ابطحی در ادامه اظهار کرد: مردم ایران طی سال‌های متمادی حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را اعلام کرده اند و در جشن بزرگ ده کیلومتری غدیر نیز شاهد اختصاص غرفه هایی برای تببین آرمان های فلسطینی بودیم.



در ادامه شخصیت های مبارز و برجسته جنبش حماس در اظهاراتی به تشریح وضعیت فلسطین در عرصه بین المللی و سیاسی پرداختند و از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران در راستای زنده نگه داشتن آرمان فلسطین تقدیر و قدردانی کردند.



بر اساس این گزارش، فعالان مردم نهاد حوزه فلسطینی کشورمان نیز سوالات خود در خصوص وضعیت آتی این سرزمین را بیان کرده و به بحث و بررسی دغدغه‌های مشترک پرداختند./



پایان پیام

  • کد خبر : 366005
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار