خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/05/29 - 10:12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
همتی:

احیای برجام برای رژیم صهیونیستی خوشایند نیست/ شاهد تلاش ضدایرانی تل‌آویو و واشنگتن هستیم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد دستیابی به توافق و احیای برجام برای رژیم صهیونیستی خوشایند نیست، از این رو مشاهده می شود طی چند ماه گذشته بیشترین تحرکات را برای تحت تاثیر قرار دادن گفتگوهای هسته ای انجام دادند.

حسن همتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در رابطه با رایزنی های ضدبرجامی رژیم صهیونیستی در آمریکا، گفت: منافع رژیم صهیونیستی و ایالات متحده  در مقابل ایران همواره با هم تعریف می شود.



نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع بروز شیطنت های رژیم جعلی اسرائیل علیه توافق هسته ای قابل پیش بینی بود اما امروزه برای افکار عمومی ثابت شده ایران اهل گفتگو بوده و اکنون توپ در زمین آمریکایی ها قرار دارد.



وی ادامه داد: دستیابی به توافق و احیای برجام برای رژیم صهیونیستی خوشایند نیست، از این رو مشاهده می شود طی چند ماه گذشته بیشترین تحرکات را برای تحت تاثیر قرار دادن گفتگوهای هسته ای انجام دادند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی تلاش بسیاری برای تشدید ایران هراسی انجام داد، افزود: اکنون نیز با نزدیک شدن به توافق احتمالی مشاهده می شود سران این رژیم در تلاش هستند سیاستمداران اروپایی و آمریکایی را تحت تاثیر قرار دهند تا شرایط مذاکرات تغییر کند.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک اقدامات ضدبرجام و ضدایرانی رژیم صهیونیستی در شرایط کنونی راه بجایی نخواهد برد زیرا ابتکار عمل با جمهوری اسلامی بوده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 347636
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار