خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/04/19 - 15:15
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
میرتاج الدینی:

اجلاس تهران می تواند نقطه عطفی برای بهبود روابط مجالس کشورهای منطقه باشد

عضو فراکسیون انقلاب گفت: اجلاس مجالس آسیایی تهران می تواند می تواند نقطه عطفی برای بهبود روابط مجالس کشورهای منطقه باشد.

سیدمحمدرضا میرتاج الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، با اشاره به برگزاری اجلاس کمیته برنامه‌ریزی و بودجه مجالس آسیایی در تهران و به میزبانی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این نشست از این جهت اهمیت دارد که حضور تعداد زیادی از هیئت های پارلمانی در کشورمان نشان دهنده ی خنثی شدن تلاش غرب برای انزوای سیاسی کشورمان است.



وی افزود: حضور هیئت های مختلف پارلمانی و مقامات بلند پایه سیاسی منطقه ای در تهران یک اجتماع دیپلماتیک مهم را رقم خواهد زد و می توان از آن برای پیشبرد اهداف دیپلماسی پارلمانی به ویژه در حوزه اقتصادی استفاده کرد بنابراین این اجلاس را مهم و تاثیر گذار در نوع خود می دانیم.



عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی با اشاره به  نشست ها و دیدار های حاشیه ای اجلاس تهران گفت: این گردهمایی سیاسی و پارلمانی می تواند نقطه عطفی برای بهبود روابط مجالس کشورهای منطقه باشد و همه هیئت های حاضر می توانند سفیرانی در پایتخت ها و پارلمان های خود باشند  که پیام اتحاد و همکاری را مخابره کنند./



انتهای پیام

  • کد خبر : 364700
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم