خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/02/28 - 17:18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
رشیدی کوچی:

آمریکا پیام مشخص راه‌اندازی خط تولید پهپاد ایرانی در تاجیکستان را دریافت کرده است

عضو کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس معتقد است افزایش همکاری‌های منطقه‌ای که عالی‌ترین سطح آن در حوزه نظامی است، می‌تواند ضامن ایجاد امنیت و ثبات در منطقه باشد و راه دخالت خارجی را سد کند.

جلال رشیدی کوچی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه اکنون که در حوزه دفاعی و نظامی حرفی برای گفتن داریم، وقت افزایش تعاملات و همکاری ها است، گفت: اقدام مهم بعد از تقویت حوزه دفاعی به خصوص ساخت پهپاد، ورود به فاز همکاری و صدور تجهیزات نظامی و پهپادها است.



نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه انعقاد معاهدات نظامی را گام بلندی برای تقویت جایگاه نظامی ایران دانست و افزود: فرصت مغتنمی است که روابط دوستی با همسایگان و سایر کشورهای منطقه در عالی ترین سطح که روابط حوزه نظامی است، ارتقا یابد.



وی در ادامه تصریح کرد: سفر رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به تاجیکستان و افتتاح خط تولید پهپادهای ایرانی در این کشور پیام مشخصی برای جهان و کشورهایی دارد که با شیطنت های خود به اسم ایجاد امنیت، در حقیقت به دنبال ایجاد ناامنی و بی ثباتی در منطقه هستند.



عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: امروز بعضی از کشورهای منطقه نیازمند برقراری امنیت هستند که همین همکاری های نظامی و دفاعی است که می تواند ضمانتی برای تأمین امنیت در منطقه بوده و اجازه دخالت خارجی را ندهد./



پایان پیام

  • کد خبر : 342301
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار