خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/04/18 - 13:13
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
شریفیان در پیام تسلیت درگذشت احمد جبرئیل:

آزادی فلسطین مطالبه اصلی امت واحده اسلامی و الهام بخش مقاومت در برابر استکبار جهانی است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: آرمان آزادی فلسطین و قدس شریف از دست رژیم جنایتکار صهیونیستی مطالبه اصلی امت واحده اسلامی و الهام بخش مقاومت در برابر استکبار جهانی است.

یه گزارش خبرگزاری خانه ملت، مهدی شریفیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلام شهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت احمد جبرئیل (ابوجهاد) دبیرکل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین را تسلیت گفت.



متن این پیام به این شرح است:



بسم الله الرحمن الرحیم



آرمان آزادی فلسطین و قدس شریف از دست رژیم جنایتکار صهیونیستی مطالبه اصلی امت واحده اسلامی و الهام بخش مقاومت در برابر استکبار جهانی است و فرماندهان بزرگی از نسل های مختلف مقاومت تاکنون در برابر این اشغال و تجاوز ددمنشانه و غیرانسانی عمر خود را در نبرد و مبارزه با ظلم اهریمنان اشغالگر گذرانده اند.



بدینوسیله درگذشت آقای احمد جبرئیل، دبیرکل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین را به همه مبارزان راه دستیابی به آزادی و عزت برای امت واحده اسلامی تسلیت عرض می نمایم.



بی شک راه این فرمانده مجاهد که سالهای متمادی از عمر خود را با باور مقاومت مسلحانه در برابر ایادی استکبار و فرزند ناخلف آن در منطقه یعنی رژیم جعلی اسرائیل جنایتکار صرف کرد، پر فروغ تر از گذشته تا تحقق آرمان شهدای انتفاضه و مقاومت یعنی آزادی قدس عزیز ادامه خواهد یافت./



پایان پیام

  • کد خبر : 322770
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار