خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/29 - 11:57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
فیروزی مطرح کرد:

گلایه‌مندی مردم از کیفیت و قیمت لوازم خانگی/تولیدکنندگان داخلی با استفاده از تکنولوژی روزدنیا کیفیت محصولات را ارتقا دهند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: با وجود اینکه پس از محدودیت در واردات اتفاقات خوبی در حوزه کمّیت لوازم خانگی رخ داد اما مردم از دو موضوع کیفیت و قیمت لوازم خانگی گلایه‌هایی دارند و تولیدکنندگان اکنون باید به این مقوله به دقت توجه کنند تا بتوانند رضایت مشتریان را به دست آورند.

حجت‌الله فیروزی درگفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره وضعیت صنعت لوازم خانگی، گفت: با خروج برندهای کره‌ای از ایران به دلیل تحریم‌ها، حمایت بی‌نظیر و جانانه‌ای از صنعت لوازم خانگی صورت گرفت پس از این حمایت تولیدکنندگان لوازم خانگی نیز توانستند در حوزه افزایش کمّیت و رونق تولید خوب عمل کنند و اکنون تنوع محصولات لوازم خانگی در بازار بسیار است.

نماینده مرد فسا در مجلس شوای اسلامی ادامه داد: با وجود اینکه اتفاقات خوبی در حوزه کمّیت لوازم خانگی رخ داد اما مردم از دو موضوع کیفیت و قیمت لوازم خانگی گلایه‌هایی دارند و تولیدکنندگان اکنون باید به این مقوله به دقت توجه کنند تا بتوانند رضایت مشتریان را به دست آورند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه قیمت لوازم خانگی در انتخاب افراد موثر است، اضافه کرد: در صورتی که لوازم خانگی از قمیت مناسب برخوردار باشد مردم به سراغ خرید کالای ایرانی می‌روند.

فیروزی تصریح کرد: با وجود اینکه تولیدکنندگان لوازم خانگی توانستند اقدامات خوبی در حوزه کمّیت انجام دهند اما باید به این نکته نیز توجه کرد که آمار ازدواج طی سال‌های اخیر رشد چندانی نداشته و از سوی دیگر نیز قدرت خرید مردم کاهش پیدا کرده است بنابراین تقاضا در این بازار کم است بنابراین نباید این تصور وجود داشته باشد که اکنون با مازاد تولید روبه‌رو هستیم.

وی افزود: در هر بازاری که رقابت وجود داشته باشد، کیفیت محصولات ارتقا پیدا می‌کند بنابراین در صورتی که پتانسیلی وجود دارد باید از آن برای واردات و ترغیب تولیدکنندگان به بهبود کیفیت استفاده کرد حتی این اقدام موجب می شود که تولیدکنندگان ناچار شوند از تکنولوژی و فناوری‌های روز دنیا برای محصولات خود استفاده کنند./

پایان پیام

  • کد خبر : 378560
کلمات کلیدی
فاطمه ضرغامی
خبرنگار

فاطمه ضرغامی

آخرین اخبار