خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/02 - 12:10
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : اقتصادی
عضو «کمیته دیوان محاسبات» کمسیون برنامه و بودجه:

گزینه های نهایی کمیته دیوان محاسبات برای ریاست و دادستانی دیوان محاسبات انتخاب شدند

عضو «کمیته دیوان محاسبات» کمسیون برنامه و بودجه مجلس از انتخاب گزینه های نهایی این کمیته و معرفی آنها به کمیسیون برنامه و بودجه خبر داد.

دیوان محاسبات

جبار کوچکی نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به جلسه کمیته دیوان محاسبات مجلس درباره بررسی متقاضیان ریاست و دادستانی دیوان محاسبات گفت: این جلسه امروز در کمیته دیوان محاسبات برگزار شد و طبق تصمیم این کمیته آقایان سید احمدرضا دستغیب، حمیدرضا تیموری، کیومرث داوودی ، محمد علی عبدالله زاده زاده به عنوان چهار گزینه نهایی ریاست دیوان محاسبات به کمیسیون برنامه بودجه معرفی شدند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: عصر امروز کمیسیون برنامه و بودجه در رابطه با این موضوع تشکیل جلسه داده و در نهایت نامزدهای نهایی یعنی دو نفر از این چهار نفر را به صحن علنی مجلس معرفی خواهد.

عضو کمیته دیوان محاسبات کمسیون برنامه و بودجه  مجلس شورای اسلامی درباره چهار گزینه نهایی این کمیته برای دادستانی دیوان محاسبات گفت: طبق تصمیم کمیته دیوان محاسبات، آقایان ابراهیم  مولایی، فیاض شجاعی، داوود محمدی و فرهاد تجری به عنوان گزینه‌های نهایی این کمیته برای دادستانی دیوان محاسبات به کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی معرفی خواهند شد./

پایان پیام

  • کد خبر : 380872
سعید ابراهیمی
خبرنگار

سعید ابراهیمی

آخرین اخبار