خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/28 - 13:16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
اعظمی خبرداد:

گزارش تحقیق و تفحص از سازمان حفظ نباتات در کمیسیون کشاورزی بررسی می‌شود

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس ضمن اشاره به بررسی گزارش هیات تحقیق و تفحص از سازمان حفظ نباتات، گفت: گزارش تحقیق و تفحص از سازمان حفظ نباتات پس از کسب رای لازم در کمیسیون کشاورزی به صحن علنی مجلس شورای اسلامی ارسال می‌شود.

ذبیح الله اعظمی ساردوئی عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درباره گزارش هیات تحقیق و تفحص از سازمان حفظ نباتات، گفت: این گزارش که از مدت ها قبل در دستورکار کمیسیون کشاورزی مجلس قرار داشته است تهیه شده و در نشست امروز کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.



نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه گزارش تحقیق و تفحص از سازمان حفظ نباتات حاوی نکات بسیار مهمی است، گفت: در این گزارش مواردی در زمینه استفاده از سموم، کودهای شیمیایی و آفت کش‌ها، آسیب های زیست محیطی و شناسنامه دار کردن محصولات کشاورزی ذکر شده هرچند این مورد در برنامه هفتم توسعه نیز مصوب شده است.



این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باتوجه به ماده 45 آیین نامه داخلی مجلس به روزرسانی قانون حفظ نباتات در دستورکار قرار می‌گیرد، ادامه داد: گزارش تحقیق و تفحص از سازمان حفظ نباتات پس از کسب رای لازم در کمیسیون کشاورزی به صحن علنی مجلس شورای اسلامی ارسال می‌شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 373275
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار