خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/12/27 - 16:27
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
دهقانی:

گارانتی‌های خودرو فرمالیته و ظاهری است

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: گارانتی‌هایی که از سوی خودروسازان ارائه می‌شود فقط مربوط به قطعات اصلی است و مردم ناچارند از این گارانتی‌های موجود که ظاهری و فرمالیته است، استفاده کنند.

الهویردی دهقانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره نحوه ارائه خدمات پس از فروش خودرو، گفت: در عصر رقابت ارائه خدمات پس از فروش مناسب یک مزیت محسوب می‌شود و مشتری را برای خرید کالای تولیدی ترغیب می‌کند زیرا در صورتی که کالا با مشکلی روبه‌رو شود، خریدار می‌تواند بدون پرداخت مبلغی کالا را تعمیر کند.

نماینده مردم  ورزقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در صورتی که در حوزه خودرو رقابت ایجاد شود و تعداد تولیدکنندگان خودرو بیشتر شود، این شرکت‌ها ناچار می‌شوند که خدمات پس از فروش بهتری را به مردم ارائه کنند زیرا در این صورت است که سهم بیشتری از بازار را در دست می‌گیرند.

وی اضافه کرد: در صورتی که تولیدکنندگان کالاهای خود را با گارانتی‌های بهتر و با ارائه خدمات گسترده‌تر به فروش رسانند، مردم به سمت خرید این کالاها تمایل پیدا می‌کنند اما متاسفانه به دلیل بازار انحصاری که در بازار خودرو کشور وجود دارد، تولیدکنندگان نیاز به ارتقا کیفیت خدمات پس از فروش را احساس نمی‌کنند در نتیجه اقدامی در این زمینه انجام نمی‌دهند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: گارانتی‌هایی که از سوی خودروسازان ارائه می‌شود فقط مربوط به قطعات اصلی است و رقابتی در این زمینه وجود ندارد و مردم ناچارند از این گارانتی‌های موجود که ظاهری و فرمالیته است، استفاده کنند./

پایان پیام

  • کد خبر : 376625
کلمات کلیدی
فاطمه ضرغامی
خبرنگار

فاطمه ضرغامی