خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/15 - 15:26
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : اقتصادی
هفته آینده؛

کمیسیون صنایع مجلس نحوه سرمایه‌گذاری شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات ارتباطی در زیرساخت‌ها را بررسی می‌کند

اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس هفته آینده عملکرد کاری و نحوه سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های ارتباطی شرکت‌های ارائه دهنده خدمات ارتباطی را با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بررسی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، براساس دستور کار هفته آینده کمیسیون صنایع و معادن مجلس، روز (یکشنبه، 17 دی ماه) اعضای این کمیسیون، به بررسی لایحه اصلاح بند (ب) ماده (۱۱) قانون حمایت از هنرمندان، استادکاران و فعالان صنایع دستی با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط می‌پردازند.



همچنین بررسی لایحه موافقتنامه پذیرش مقررات فنی هماهنگ سازمان ملل متحد برای خودروهای چرخدار، تجهیزات و قطعاتی که می‌توانند در خودروهای چرخدار نصب شوند و یا به کار روند و شرایط شناسایی متقابل تاییدیه‌های اعطا شده بر اساس مقررات سازمان ملل متحد با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی ذیربط دیگر دستورکار روز یکشنبه کمیسیون صنایع و معادن مجلس خواهد بود.



براساس این گزارش اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس دوشنبه هفته آینده میزبان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونین مربوط و مدیران عامل شرکت‌های ارائه دهنده خدمات ارتباطی خواهند بود تا عملکرد کاری و نحوه سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های ارتباطی آن‌ها را مورد بررسی قرار دهند./



پایان پیام

  • کد خبر : 374061
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار