خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/01/29 - 10:46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
عسکری:

کشتار دام مولد متوقف شده است/گوشت قرمز منجمد و گرم با قیمت مناسب در بازار توزیع شود

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: در نشست با وزیر جهاد کشاورزی، به منظور کنترل و کاهش قیمت گوشت قرمز در بازار مقرر شد گوشت منجمد و گرم وارداتی و داخلی با قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار بگیرد.

محمدجواد عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص بالا بودن قیمت گوشت  قرمز در بازار، گفت: در نشست اعضای کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با وزیر جهاد کشاورزی، به منظور کنترل و کاهش قیمت گوشت قرمز در بازار مقرر شد گوشت منجمد و گرم وارداتی و تولید داخل با قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار بگیرد.

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خوشبختانه وزارت جهاد کشاورزی درحال حاضر از کشتارهای دام های مولد با جدیت جلوگیری کرده است، ادامه داد: کشتار دام‌های مولد در سال‌های گذشته باعث شده تا میزان تولید گوشت قرمز در کشورکاهش پیدا کند و در مواقعی از سال با کمبود مواجه شویم.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: امیدواریم با پیگیری‌های صورت گرفته شده از سوی کمیسیون کشاورزی و اقدامات مناسب وزارت جهاد کشاورزی در جلوگیری از کشتار دام‌های مولد مشکلات موجود در زمینه تامین گوشت قرمز دام سبک و سنگین از بین برود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: با توجه به کشتار دام‌های مولد در گذشته ممکن پروسه جایگزینی آنها و بازگشت تولید گوشت قرمز به میزان گذشته زمان‌بر باشد اما تا آن نباید اجازه داده شود که دام مولدی به کشتارگاه برود./

پایان پیام

 

  • کد خبر : 377322
کلمات کلیدی
محسن خزایی
خبرنگار

محسن خزایی