خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/12 - 14:15
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
بخشایش اردستانی مطرح کرد:

دستور وزیر ارتباطات برای تقویت آنتن‌دهی و فیبر نوری ایرانسل در اردستان

نماینده مردم اردستان در مجلس دوازدهم، از دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای تقویت آنتن‌دهی و فیبر نوری ایرانسل در نقاطی از این منطقه که با مشکل مواجه است، خبر داد.

احمد بخشایش اردستانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در رابطه با مشکل آنتن‌دهی و فیبر نوری ایرانسل در حوزه انتخابیه خود که در خصوص آن در صحن به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تذکر داده بود، گفت: متاسفانه وضعیت آنتن‌دهی و فیبر نوری ایرانسل در نقاطی از حوزه انتخابیه ضعیف بوده به همین دلیل این موضوع را از طریق مسئولان مربوطه پیگیری کردیم کمااینکه در این خصوص هم در صحن تذکر دادیم و هم با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مکاتبه کردیم.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز بلافاصله به معاون خود دستور داد تا مشکلات این مناطق روستایی را حل کند.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، یادآور شد: البته هنوز این مشکل وجود دارد به همین دلیل قطعا رفع آن را در جهت بهبود کیفیت سرویس مشترکان و دسترسی تمام همشهریان به خدمات بهینه در این حوزه را از طریق مسئولان مربوطه در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تا حصول نتیجه مطلوب به طور جدی پیگیری خواهیم کرد./

پایان پیام

  • کد خبر : 380219
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار