خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/03/24 - 16:07
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
کشتی‌آرای:

پیش‌بینی ثبات در بازار طلا و سکه طی روزهای آینده/سکه حدود 5 میلیون تومان حباب دارد

رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر گفت: حباب امروز سکه 5 میلیون و 300 هزار تومان است که نسبت به روز گذشته این عدد حدود 600 هزار تومان کاهش داشته است.

محمد کشتی آرای در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره وضعیت بازار طلا و سکه، گفت: در چند روز گذشته نرخ ارز به شدت کاهش پیدا کرد و این موضوع موجب کاهش قیمت طلا و سکه شد اما از روز گذشته قیمت‌ها شکل جدیدی گرفت و روند نزولی آن متوقف شد.



وی ادامه داد: زمانی که این روند نزولی متوقف شد، قیمت‌ها نیز باثبات شد در واقع با ثبات قیمت‌ها، در بازار تقاضا ایجاد شد و همین تقاضا موجب شد که روند نزولی قیمت‌ها متوقف شود.



کشتی‌آرای با بیان اینکه قیمت‌ها امروز نسبت به روز گذشته با کمی تغییر همراه بوده، افزود: تقریبا هر قطعه سکه نسبت به روز گذشته با 200 هزار تومان افزایش همراه بوده و قیمت هر گرم طلای 18 عیار هم نسبت به روز گذشته حدودا 25 هزار تومان افزایش داشته و به 2 میلیون و 365 هزار تومان رسیده است.



رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر درباره پیش‌بینی وضعیت بازار طلا و سکه در روزهای آینده، گفت: با توجه به اینکه امروز چهارشنبه و فردا نیز پنجشنبه است، پیش‌بینی می‌شود تا روز شنبه و یکشنبه قیمت‌ها در همین سطح باقی بماند زیرا تا جایی که شاخص قیمت اجازه می‌داد، قیمت‌ها روند نزولی به خود گرفت و از حالا به بعد قیمت‌ها حداقل تا یکشنبه هفته آینده ثابت خواهد ماند.



وی درباره حباب امروز سکه، گفت: حباب امروز سکه 5 میلیون و 300 هزار تومان است که نسبت به روز گذشته حدود 600 هزار تومان کاهش داشته است.



کشتی‌آرای همچنین افزود: انس جهانی امروز 1952 دلار بود و روز گذشته 1966 دلار بود یعنی قیمت انس حدود 14 دلار کاهش داشته است./



پایان پیام

  • کد خبر : 363420
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار