خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/15 - 12:00
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
فرخی میکال:

وعده رئیس جمهور برای ساخت ورزشگاه را پیگیری می‌کنیم

عضو هیات رئیسه کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها، گفـت:رئیس جمهور در سخنان خود، وعده ساخت ورزشگاهی در شان مردم ایران را دادند که بسیار مهم بوده و یکی از درخواست‌های به حق جوانان است و ما نیز در مجلس این موضوع را پیگیری می‌کنیم و امیدواریم چنین ورزشگاهی نه تنها در پایتخت بلکه در سراسر شهرهای کشور که ظرفیت ساخت مجموعه ورزشی را دارند، ساخته شود.

رسول فرخی میکال در گفت‌و‌گو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به ضرورت ساخت مجموعه ورزشی مناسب در سراسر کشور گفـت: رئیس جمهور در سخنان خود، وعده ساخت ورزشگاهی در شان مردم ایران را دادند که بسیار مهم بوده و یکی از درخواست‌های به حق جوانان است و ما نیز در مجلس این موضوع را پیگیری می‌کنیم و امیدواریم چنین ورزشگاهی نه تنها در پایتخت بلکه در سراسر شهرهای کشور که ظرفیت ساخت مجموعه ورزشی را دارند، ساخته شود. چرا که در صورت میزبانی در مسابقات بین المللی باید ورزشگاهی در شان مردم داشته باشیم و این حق ملت ایران است.



عضو هیات رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، اظهار کرد: اولویت درخواست‌های جوانان در حوزه ورزش، ساخت امکان ورزشی و ورزشگاه است و بی تردید توجه به این مهم موجب کاهش آسیب های اجتماعی شده و جامعه را سالم نگه می‌دارند، لذا هزینه در حوزه ورزش سرمایه گذاری است.



نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس با اشاره به وضعیت امکانات ورزشی حوزه انتخابیه خود عنوان کرد: در شهرستان لاهیجان تعدادی چمن باید تعویض شوند، در همین راستا از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت 4 میلیارد تومان برای تجهیز و نوسازی 14 روستا در حوزه انتخابیه اخذ کرده و برای ساخت زمین چمن برنامه ریزی کردیم. وزیر ورزش نیز قول‌هایی دادند تا به زودی پروژه‌ها به اتمام برسند. همچنین پیگیری‌هایی برای دریافت مبالغی از محل مسئولیت های اجتماعی سازمان انرژی اتمی داشتیم که امیدواریم آن هم محقق شوده و در مسیر توسعه امکان ورزشی هزینه شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 369335
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار