خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/16 - 15:53
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
فرخی میکال:

وزارت اقتصاد درباره اخبار احتمال رشد نرخ ارز شفاف‌سازی کند+فیلم

عضو هیات رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس با اشاره به نگرانی مردم از احتمال افزایش قیمت ارز در ماه‌های پایانی سال گفت: وزارت اقتصاد وضعیت فعلی اقتصاد کشور را برای مردم شفاف کند و مانع بروز مشکلات ناشی از تورم انتظاری در جامعه شود.

رسول فرخی میکال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به ضرورت ایجاد ثبات ارزی در اقتصاد کشور گفت: یکی از موضوعاتی که اقتصاد را به ثبات نسبی می رساند و موجب می‌شود فعالان اقتصادی با اطمینان خاطر کارهای خود را پیش ببرند، نظارت واقعی دولت  در حوزه اقتصادی است.



نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس با اشاره به نگرانی مردم از احتمال افزایش قیمت ارز در ماه‌های پایانی سال عنوان کرد: با توجه به اینکه معمولا در ایام نزدیک به سال جدید اتفاقاتی در نرخ ارز رخ می‌دهد، نگرانی‌هایی  در جامعه ایجاد شده که فنر ارز باز شود و نرخ ارز افزایش پیدا کند.



وی ادامه داد: از دولت  و وزیر اقتصاد انتظار داریم در خصوص احتمال افزایش نرخ ارز شفاف سازی کنند، مردم وقتی بدانند وضعیت اقتصادی و اهداف استراتژی اقتصادی کاملاً در مسیر ایجاد تعادل و ثبات نسبی نرخ ارز است، یقیناً کسب و کارهای فعال‌تری خواهند داشت و نسبت به جامعه امیدوارتر شده و در جامعه آرامش ایجاد می‌شود.
















دانلود


عضو هیات رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس اظهار کرد: از وزیر اقتصاد انتظار دارم شفاف سازی کند تا مردم متوجه وضعیت فعلی اقتصاد جامعه باشند. از طرفی با توجه به اصلاح قانون بانک مرکزی توسط مجلس شورای اسلامی انتظار نمایندگان و مردم این است که دولت به قانون عمل کرده و از بروز مشکلات ناشی از تورم انتظاری در جامعه جلوگیری کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 371160
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار