خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/27 - 12:05
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
یوسفی مطرح کرد:

واگذاری زمین رایگان به متقاضیان راهکار برون رفت از بحران مسکن

نماینده مردم جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر در مجلس با بیان اینکه ساماندهی مسکن باید در اولویت برنامه های رئیس جمهور آینده باشد، گفت: واگذاری زمین جهت ساخت به متقاضیان یکی از راهکارهای برون رفت از چالش تامین مسکن است.

رستگار یوسفی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به ضرورت مدیریت بازار مسکن و افزایش سرعت ساخت‌و‌ساز، گفت: بنده معتقدم هر فردی با هر دیدگاهی برای رئیس جمهوری انتخاب می‌شود باید ساماندهی بازار مسکن را در اولویت خود قرار دهد. یکی از اقداماتی که دولت آینده می‌تواند برای افزایش سرعت ساخت و ساز انجام دهد، تامین زمین رایگان برای متقاضیان مسکن جهت ساخت است.

این نماینده مردم در مجلس با بیان اینکه زمین به تعداد متقاضیان مسکن در سراسر کشور متناسب با موقعیت جغرافیایی مناطق وجود دارد افزود: با این شیوه مشکلات مسکن طی یک بازه زمانی حدود 5 ساله قابل بر طرف شدن است.

نماینده مردم جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر در مجلس تاکید کرد: با توجه به اینکه در حوزه مسکن قانونی مانند، جهش تولید مسکن برای ساخت و عرضه خانه وجود دارد، دولت آینده باید نسبت به اجرای آن اهتمام داشته باشد.

این نماینده مردم درمجلس اضافه کرد: با توجه به اینکه بخش زیادی از مردم در تامین هزینه های مسکن با چالش جدی مواجه هستند و هزینه ای مرتبط با مسکن بخش عمده‌ای از سبد درآمدی خانواده ها را شامل می‌شود از این رو دولت آینده باید مدیریت و ساماندهی بازار مسکن را در اولویت برنامه های خود قرار دهد./

پایان پیام

  • کد خبر : 379613
کلمات کلیدی
مهدی سعدی آرانی
خبرنگار

مهدی سعدی آرانی

آخرین اخبار