خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/06/14 - 11:36
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
سلیمی:

نگاه آرمانی به برنامه های توسعه ای آسیب می زند

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: از یک نگاه آرمان گرا به برنامه های توسعه ای باید فاصله بگیرم، چراکه این مسئله حتما به این برنامه کلان آسیب خواهد زد.

اصغر سلیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به آسیب شناسی برنامه های توسعه ای کشور، گفت: ما باید تصور درست و روشنی از عملیاتی شدن برنامه های توسعه ای داشته باشیم. متاسفانه در سالهای گذشته و در بهترین شرایط تنها 20 الی 30 درصد برنامه های توسعه عملیاتی شده و این مسئله به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.



عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: برنامه های توسعه ای را نباید به قدری متورم کنیم که فاقد قدرت اجرایی شوند بنابراین باید از یک نگاه آرمان گرا به برنامه های توسعه ای فاصله بگیرم، چراکه این مسئله حتما به این برنامه کلان آسیب خواهد زد.



این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به برنامه های توسعه مقداری منسجم تر و کوتاه تر باید پرداخته شود تا این قبیل برنامه ها قابلیت اجرا بالایی پیدا کنند.



عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد: در برنامه های توسعه ای باید چاره ای برای چند کلان مسئله پیدا کرد و به سمت مدیریت این موضوعات حرکت کنیم و در پرداختن به برنامه های توسعه ای نباید پراکنده عمل کرد زیرا از مسیر اصلی که همان مسئله محوری برنامه است، فاصله می گیریم./



پایان پیام

  • کد خبر : 367676
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار